│tel: +381(0)65 3222015│e-mail: info@italianissimo-bg.com

Studijska putovanja

Proteklih godina ostvarili smo saradnju sa nekoliko renomiranih škola italijanskog jezika iz Italije: Rim (škola Toore di Babele), San Severino (Edulingua), Firenca (Istituto il David), Rimini (Tiberius International), Milano/Siena/Viaređo (Scuola Leondardo da Vinci), Venecija/Trst (Istituto Venezia).

Svim posetiocima našeg sajta nudimo mogućnost da se po povlašćenim cenema upišu na kurseve italijanskog /stručne obuke u nekom od najlepših gradova Italije.

Ukoliko želite detaljne informacije o školama, kursevima, cenama i kalendaru nastave, molimo Vas da nam se obratite na: info@italianissimo-bg.com

U nastavku izdvajamo neke od najlepših fotografija i utisaka naših polaznika sa studijskih putovanja iz Italije:

• 07) 2014_Marina Vitic1Ćao Jasna,

Prezadovoljna sam školom i odmorom, bila sam u grupi B2 plus (livelo 5). U grupi sam bila sa Rusima, Brazilcima i jednom Nemicom iz Minhena. Najčešće smo Verena i ja radile domaći posle i ostavljale knjigu u školi jer je bila preteška :-)

Super je bilo što je zbog Ferragosta bila manja gužva u muzejima i bioskopima. Pričala sam stalno na italijanskom i dobila sam pohvale i od Italijana.

Bilo je ostalih aktivnosti poput posete nekih delova grada koji nisu na turističkoj mapi ili kursa za pravljenje kapućina i espresa. Stvarno su svi super komunikativni, upoznali smo puno ljudi, čim čuju da učimo italijanski prilaze i hoće da pričaju.

Što se tiče smeštaja soba je bila odlična, stan je bio na super lokaciji, blizu stanice metroa Bologna i za čas sam bila u gradu. Što se tiče cimerki, ako izuzmemo to da nisu naročito uredne u kupatilu i kuhinji sve ostalo je bilo ok :-)

Zaista sve pohvale za školu, sklopila sam divna prijateljstva i uživala

Pozdrav, Marina

Marina Vitić, polaznica naših kurseva u Beogradu i Italiji

Mejl, septembar 2014, utisci iz škole Torre di Babele-Roma

Marina Vitić
  • 02) 2010_Maja Zivkovic_2Ne znam na koji način da Vam se zahvalim što ste mi omogućili ovakvo iskustvo...doživljaj svega ne znam kako rečima da opišem, a da time ne skrnavim značenje i smisao istog...sve u svemu je prelepo.

Hvala!

Maja Živković

Mejl, avgust 2010, utisci iz škole Torre di Babele-Roma

• Rome 1Zdravo Jasna,

Evo mene konačno. Škola je odlična. Predavači su zaista izvrsni. Uglavnom radimo sa Robertom i Marikom, ali ima i gostujućih profesora iz Sjene.

U početku su predavanja bila teorijska, a sada sve više radimo praktično u vidu radionica, ima mnogo dobrih saveta i razmenjujemo naša iskustva i razmišljanja. Škola je na lepom mestu i dobro je opremljena. Arri je divan čovek, pravi gospodin.

Smeštaj je izuzetan, na pet minuta smo od škole, odlično smo povezane sa gradom i metroom i autobusom. Imamo i Filipinca koji dolazi svaki 3.dan da čisti. Tako da ako ubuduće bude bilo zainteresovanih kolega iz škole za ovu stručnu obuku, tražite ovaj stan :-) Veliki pozdrav od sve tri!

Jovana

Jovana Radovanović, dpl.profesor italijanskog jezika i književnosti, naša saradnica-predavač školske 2010-2011

Mejl, septembar 2010, utisci sa stručne obuke za predavače italijanskog Corso di formazione base-3 settimane Škola Torre di Babele-Roma

Jovana Radosavljavić
  • 04) 2014_Nevena Djuric7_crDraga Jasna,

Želela sam da ti kažem da nam je u Firenci bilo divno! Škola je sjajna, stvarno smo super naučile. Smeštaj je bio divan, u samom centru, na 5 minuta od škole. Mi smo se nauživale, obišle celu Firencu, jedinstveno iskustvo!Hvala ti puno na svoj tvojoj pomoći, ne bih mogla sve ovo da organizujem bez tebe!

Pozdrav!

Nevena Đurić

Mejl, avgust 2014, utisci iz škole Istituto il David-Firenze

• 05) 2014_Milice Ilic2_crCiao cara Jasna, Od sada ću sa tobom razgovati samo na italijanskom!:-) ahhaha Era meraviglioso!! Ho conosciuto tre croate e molta gente di Argentina e Costarica e Guatemala anche. Mi sono piaciute tutte le città ma Roma è unica e molto speciale! Ho cambiato la mia opinione e adesso vorrei studiare in Roma! Tutti mi hanno detto che è meglio studiare a Roma cha a Milano... Davvero mi è piaciuto molto! Non volevo ritornare a Belgrado...ma penso che sarò lì l'anno prossimo! Quando cominciano le lezioni a scuola? Spero che ci vediamo presto! Znam da nije sve tačno ali potrudila sam se :-) Milica

Milica Ilić, polaznica naših kurseva u Beogradu i Italiji

Mejl, septembar 2014, utisci iz škole Edulingua-San Severino

Milica Ilić
  • 06) 2010_Maja Kokotovic_1Utisci su jako pozitivni. Toplo preporučujem svima jer će se upoznati sa italijanskim jezikom i kulturom na jedan zanimljiv način, mnogim prelepim gradovima i pre svega što će steci prijatelje iz celog sveta!

Hvala na svemu i veliki pozdrav! Maja Kokotović

Mejl, avgust 2010, utisci iz škole Edulingua-Castelraimondo (staro sedište)

Maja Kokotović
  • 01) 2011_Marina Vitic_2Provela sam nezaboravnih mesec dana u Firenci i stekla divne prijatelje iz Evrope, Azije, Afrike, Amerike sa kojima sam u kontaktu. Dogovaramo se kako ponovo da se vidimo. Pored pohađanja časova i zanimljivih aktivnosti posle škole, nikad neću zaboraviti trenutke druženja, izlete u Sijenu,5 terre i Kjanti, posete muzejima, noć svetog Lorenca na trgu.

Marina

Marina Vitić, polaznica naših kurseva u Beogradu i Italiji.

Mejl, avgust 2011, utisci iz škole Istituto il David - Firenze

Marina Vitić
  • 08) 2010_Aleksandra Ciric1Fotografije naše učenice Aleksandre Ćirić sa studijskog putovanja: Rimini, škola Tiberius International, leto 2010

Aleksandra Ćirić
  • 09) 2014_Ivana Stanojevic2Dobar dan Jasna,

U Italiji mi je bilo divno...još uvek sam pod utiskom. Iako sam profesorka italijanskog, kurs mi je stvarno bio od koristi. Naročito su mi pomogli časovi konverzacije. Profesorke su divne, dopao mi se njihov pristup radu, a i ostali polaznici su bili super. Lepo smo se i družili i učili, čak sam i sa devojkom iz Beograda - Bojanom uspela da sve vreme komuniciram na italijanskom :-)

Smeštaj je isto bio odličan, sve je bilo ok.

O Firenci šta reći... :)...divna je i sigurna sam da ću se opet vratiti ! Inače, ja sam otišla dva tri dana pre kursa i ostala sam još tri nakon kursa, tako da sam uspela da obiđem i Sjenu, Bolonju, Feraru i Padovu i zaista sam uživala, mnogo mi to znači ne samo privatno već i zbog posla, s obzirom da sam obišla mesta o kojima stalno govorim na časovima.

Šaljem Vam par fotografija sa časa o italijanskim vinima i još neke... Veliki pozdrav i hvala najlepše na svemu, sigurna sam da ćemo se opet čuti sledećeg leta, možda bih probala i neki drugi kurs.

Ivana Stanojević, dpl.profesor italijanskog jezika i književnosti

Mejl, septembar 2014, utisci iz škole Istituto il David-Firenze

Ivana Stanojević

Pogledajte više fotografija na našoj Facebook strani.

Zahvaljujemo se polaznicima naših kurseva u Italiji koji su nam odobrili objavljivanje fotografija i mejlova. Sve fotografije i mejlovi objavljeni na ovoj strani i društvenim mrežama su u vlasništvu Nastavnog i prevodilačkog centra Italianissimo. Strogo je zabranjeno preuzimanje, reprodukcija i distribucija istih od strane trećih lica.